Schade

Als u schade hebt, neemt u best zo snel mogelijk contact op met ons kantoor.

  • Bezorg ons zo snel mogelijk alle nuttige informatie:
    • de omstandigheden
    • de betrokken partijen
    • de beschadigde objecten
    • de gekwetste personen

Tip: als u KBC-bankklant bent, kan u via de app KBC Assist uw schadegeval doorgeven. De afhandeling komt dan in onze kantoormailbox terecht. Bewijsstukken en dergelijke kunnen nadien nog bij ons op kantoor ingeleverd worden.

Steunmaatregelen voor ondernemingen en particulieren tijdens de coronacrisis

Enkele dagen geleden werd aangekondigd dat ondernemingen en particulieren financiƫle ondersteuning kunnen krijgen als ze in de problemen komen door de coronacrisis.

Ondernemingsklanten met vragen omtrent betalingsuitstel van hun verzekeringen…


Lees bericht

aangepaste bereikbaarheid n.a.v. de corona-maatregelen


Omwille van de huidige situatie m.b.t. het coronavirus hebben wij besloten om vanaf maandag 16/03/2020 achter gesloten deuren te werken en dit om de verdere verspreiding van het virus in te perken.

Wij blijven onverminderd beschikbaar…


Lees bericht