Uw tussenpersoon is het eerste aanspreekpunt voor uw klachten. Als u niet tot overeenstemming komt, kunt u terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. Tel. 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38. Komt u niet tot een passende oplossing, dan kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeüsplantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as, die optreedt voor de hele sector. Of surf naar www.ombudsman.as. U behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden

KBC Assist

Heb je een auto-ongeval, of schade aan je wagen of aan je huis? Werd er bij je ingebroken en een diefstal gepleegd? Of heb je dringend hulp van de bijstandscentrale nodig?
Pech kan iedereen overkomen en het zorgt voor stress! Je…

Lees bericht

Verzekeringen voor starters

Wanneer je een eigen zaak start, is het van belang dat je de juiste verzekeringen sluit. Maar er bestaat niet zoiets als een standaardpakket verzekeringen die van toepassing zijn voor elke starter. Want elke starter is anders, net zoals de risico’s…

Lees bericht