Uw tussenpersoon is het eerste aanspreekpunt voor uw klachten. Als u niet tot overeenstemming komt, kunt u terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. Tel. 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38. Komt u niet tot een passende oplossing, dan kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeüsplantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as, die optreedt voor de hele sector. Of surf naar www.ombudsman.as. U behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden

Steunmaatregelen voor ondernemingen en particulieren tijdens de coronacrisis

Enkele dagen geleden werd aangekondigd dat ondernemingen en particulieren financiële ondersteuning kunnen krijgen als ze in de problemen komen door de coronacrisis.

Ondernemingsklanten met vragen omtrent betalingsuitstel van hun verzekeringen…


Lees bericht

aangepaste bereikbaarheid n.a.v. de corona-maatregelen


Omwille van de huidige situatie m.b.t. het coronavirus hebben wij besloten om vanaf maandag 16/03/2020 achter gesloten deuren te werken en dit om de verdere verspreiding van het virus in te perken.

Wij blijven onverminderd beschikbaar…


Lees bericht