Uw tussenpersoon is het eerste aanspreekpunt voor uw klachten. Als u niet tot overeenstemming komt, kunt u terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. Tel. 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38. Komt u niet tot een passende oplossing, dan kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeüsplantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as, die optreedt voor de hele sector. Of surf naar www.ombudsman.as. U behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden

Bij ons kan je terecht, op elk moment!

Heb je een ongeval, schade aan je wagen of aan je huis? Werd er bij je ingebroken? Werd je opgenomen in het ziekenhuis? Heb je dringend hulp en bijstand nodig?

Vervelend! Gelukkig kan je via KBC Mobile of KBC Touch eenvoudig…


Lees bericht

word jij onze nieuwe adviseur verzekeringen?

Je zal de verschillende risico's van de klant in kaart brengen, analyseren en correct verzekeren. Je staat de klant ook bij ingeval van schade. Je komt dagelijks in contact met het cliënteel van het agentschap: particulieren, zelfstandigen, bedrijfsleiders…


Lees bericht