Uw tussenpersoon is het eerste aanspreekpunt voor uw klachten. Als u niet tot overeenstemming komt, kunt u terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. Tel. 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38. Komt u niet tot een passende oplossing, dan kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de MeeĆ¼splantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as, die optreedt voor de hele sector. Of surf naar www.ombudsman.as. U behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden

Haal de ondernemer in jezelf naar boven en neem een vliegende start!

Een eigen zaak starten en je eigen baas worden, het is en blijft een droom van velen..

Je eigen bedrijf starten tijdens de coronacrisis betekent ondernemen met een flinke portie lef en aanpassingsvermogen. …


Lees bericht

Het nieuwe verzekeringsbewijs voor je voertuig is voortaan wit

Vanaf 1 juli 2020 verandert de vorm van de internationale motorrijtuigenverzekeringskaart, beter gekend als de "groene kaart".

Ieder nieuw afgeleverd verzekeringsbewijs zal vanaf nu een enkelzijdig wit document met zwarte letters zijn.

Verder…


Lees bericht