Uw tussenpersoon is het eerste aanspreekpunt voor uw klachten. Als u niet tot overeenstemming komt, kunt u terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. Tel. 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38. Komt u niet tot een passende oplossing, dan kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeüsplantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as, die optreedt voor de hele sector. Of surf naar www.ombudsman.as. U behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden

word jij onze nieuwe adviseur verzekeringen?

Je zal de verschillende risico's van de klant in kaart brengen, analyseren en correct verzekeren. Je staat de klant ook bij ingeval van schade. Je komt dagelijks in contact met het cliënteel van het agentschap: particulieren, zelfstandigen, bedrijfsleiders…


Lees bericht

Haal de ondernemer in jezelf naar boven en neem een vliegende start!

Een eigen zaak starten en je eigen baas worden, het is en blijft een droom van velen..

Je eigen bedrijf starten tijdens de coronacrisis betekent ondernemen met een flinke portie lef en aanpassingsvermogen. …


Lees bericht