Uw tussenpersoon is het eerste aanspreekpunt voor uw klachten. Als u niet tot overeenstemming komt, kunt u terecht bij KBC-Klachtenmanagement, Brusselsesteenweg 100, 3000 Leuven, klachten@kbc.be. Tel. 0800 620 84 (gratis) of 078 15 20 45 (betalend) of via fax 016 86 30 38. Komt u niet tot een passende oplossing, dan kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, de MeeĆ¼splantsoen 35, 1000 Brussel, info@ombudsman.as, die optreedt voor de hele sector. Of surf naar www.ombudsman.as. U behoudt evenwel steeds het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden

Fijne eindejaarsfeesten!


2020 was uitzonderlijk..

Wij kijken vol vertrouwen uit naar een aangenamer en normaal nieuw jaar!

Wij willen u bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen en hopen u in het komende jaar opnieuw van dienst te kunnen zijn.…


Lees bericht

Aangepaste kantoorwerking

N.a.v. de verstrengde coronamaatregelen passen wij onze kantoorwerking aan:

Het kantoor blijft geopend met een minimale dagelijkse bezetting waardoor wij u uitsluitend na afspraak kunnen ontvangen met inachtneming van de veiligheidsvoorschriften.…


Lees bericht